Navrženo pro bydlení

Populární Holandská společnost Brabantia byla založena v roce 1919 a z původních 15 zaměstnanců se rozrostla v úspěšnou mezinárodní značku, která zaměstnává přes 1000 lidí a působí ve více než 90 zemí. Designed for living čerpá z bohaté 95leté historie značky a přitom přináší nové inovativní prvky.

Designed for living představuje výrobky značky Brabantia ve zcela nových barvách a tvarech, jako jsou do detailu navržené a designové doplňky pro každou domácnost.

Z motta Designed for living  vycházejí i nejnovější koše Brabantia Flatback+, které respektují fakt, že koše nejčastěji stavíme ke stěně či kuchyňské lince a mají proto rovnou zadní stěnu. Elegantně tak šetří prostor, což je vedle špičkových užitných vlastností, designového řešení a ekologického zpracování velká výhoda.

Vlajkovým designem je vítězný návrh velké soutěže pro fanoušky produktů Brabantia. Z 2796 návrhů vybrala porota design inspirovaný motivem pírek od Pauline Bogaards, který dostal název po jejím křestním jménu „Pauline“. Je to dobrý příklad strategie ještě více naslouchající potřebám samotných zákazníků. Každý nový další produkt přináší nyní buď malou, nebo i zásadní inovaci důležitou pro pohodlné používání.

„Další krok k interiérovému designu je pro nás příjemným vývojem, dalším logickým krokem, který jistě potěší a bude inspirovat. Považujeme se za rodinnou firmu a naše zákazníky bereme jako součást rodiny. Jsou první, na koho myslíme, při navrhování produktu a chceme jim ve všem vyjít vstříc,“ dodává Martin Noha z Brabantia.